Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

κοιμηθείτε ήσυχοι! το ΔΣ της ΟΛΜΕ διασφάλισε "την αξιοπιστία των εξετάσεων"...

έτσι το είπαν...
Αργότερα μπορεί να βγάλουν και μία νέα ανακοίνωση, λέγοντας πως πρόκειται για μια μεγάλη νίκη και δικαίωση του αγώνα, μιας και όλη η κοινωνία έμαθε πως υπάρχει ένας φτωχός πλην τίμιος μηχανισμός για την έκδοση των αποτελεσμάτων,  αποτελούμενος από κακοπληρωμένους εκπαιδευτικούς που όμως αφουγκράζονται την αγωνία υποψηφίων και γονέων, ενώ η ανάλγητη Υπουργός (μπλα μπλα μπλα....)  
Πώς σας φαίνεται;

Ανακοινώσεις προς το παρόν έβγαλαν το Υπουργείο "δια βίου μάθησης" και η Νέα Δημοκρατία, εξαίροντας την υπευθυνότητα του πανταχόθεν δακτυλοδεικτούμενου κορόιδου του σκίτσου. Τα αποδιδόμενα εύσημα ανήκουν βέβαια στην πλειοψηφία του  ΔΣ της ΟΛΜΕ (για να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι). Άξιος ο πενιχρός μισθός τους.

Στο ίδιο έργο θεατές λοιπόν.

Μόνο που σιγά σιγά αλλάζουν τα πάντα. Οι θεατές κουράστηκαν και εκτός από το να αποδοκιμάζουν και να πετάνε  οπωροκηπευτικά στους πρωταγωνιστές, μπορεί να αρχίσουν να ανεβαίνουν και στη σκηνή.
Και τότε να δούμε ποιος θα διασφαλίσει τι... 
 
Γιάννης Αγγελάκας, Οι καλύτεροι της ράτσας μας
Οι καλύτεροι της ράτσας μας γίνονται φονιάδες
Ακολουθούν σε απόσταση ασφαλείας
                                             οι ποιητές
                                             οι παραμυθάδες
                                             οι τερατολόγοι γενικώς
Μερικές χιλιάδες έτη φωτός πιο πέρα
Πλατσουρίζουν αγέλαστοι κι ανόρεχτοι
Στα στάσιμα νερά της μετριότητας
Οι όμηροι του φόβου

21 σχόλια:

  1. Αυτοί οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ δεν κρατάνε ούτε τα προσχήματα. Μόλις στριμώχτηκε η κυβέρνηση πήραν υποσχέσεις ότι θα βγούνε βουλευτές στις επόμενες εκλογές και σταματήσανε την αποχή. Εύχομαι καλή θητεία στη βουλή παιδιά, όσο δε για τους εργαζόμενους εις υγείαν του κορόϊδου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μιά λέξη που λέγεται ΤΣΙΠΑ την ξέρετε συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ; Ε, αυτήν δεν την έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα. Ετσι είναι. Οι εκβιαστικές μικροπολιτικές χωρίς υπόβαθρο, στόχους και μεθοδεύσεις, έξω από τους εργαζόμενους, αλλά πάντα γι'αυτούς χωρίς αυτούς, καταλήγουν πάντα σε φιάσκο, αφήνοντας μια πικρή γεύση και στέλνοντας στο σπίτι τους ολοένα και περισσότερους. Τι θα μπορούσαν να κάνουν οι εργαζόμενοι συνάδελφοι στις εξετάσεις εκτός από αυτό που έκαναν; και ποιους αλήθεια εμπιστεύτηκαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καιρός είναι οι δάσκαλοι να βγουν στις τάξεις και στις αυλές και όχι στους δρόμους. Να δουλέψουν αληθινά και γιαυτό επαναστατικά, να ανεβάσουν μόνοι τους, γιατί μπορούν, την ποιότητα του δημόσιου σχολείου με ουσιαστικές δράσεις και πρόγραμμα. Με αυτοοργάνωση και οριζόντια δικτύωση, έξω και κόντρα σε κομματικές χειραγωγήσεις. Να συναντήσουν τους μαθητές και του γονείς, να ανοίξουν διάλογο, να λειτουργήσουν δημοκρατικά και γιαυτό επαναστατικά. Ο φόβος του κάθε συνδικάλα, του κάθε κομματάρχη, η συλλογική δράση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπέρα Leo
    Χαίρομαι που σκέφτεσαι έτσι, αλλά όταν μιλάμε για εκπαίδευση στη χώρα μας το κλινικά νεκρή είναι λίγο. Το ρολόι έχει σταματήσει 30 τουλάχιστον χρόνια πριν. Σε υποδομές, βιβλία, προγράμματα σπουδών. Έτσι φοβάμαι πως : "Είν’ η προσπάθειές μας, των συφοριασμένων" όπως λέει και ο ποιητής. Νομίζω χρειάζεται γκρέμισμα όλου του οικοδομήματος και χτίσιμο σε νέες βάσεις από την αρχή.
    Αυτό όμως είναι μια άλλη συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το πόσο μπορουν μόνοι τους οι δάσκαλοι να ανεβάσουν την ποιότητα του δημόσιου σχολείου είναι πολύ συζητήσιμο. Το να είναι καθένας ως άτομο όσο πιο ευσυνείδητος στη δουλεια του μπορεί και ναι, να συμφωνήσω, πρωτοποριακος, επινοητικός, ευφάνταστος, δημιουργικός (και αυτο από μονο του είναι τεράστιος αγώνας στην εκπαίδευση) είναι προφανώς εξαιρετικά σημαντικο. Άλλο όμως είναι να του αποδίδεται η δυνατοτητα (και άρα η ευθύνη) να αναβαθμισει ενα τοσο τραγικα υποχρηματοδοτουμενο σύστημα, με τριτοκοσμικες υποδομες, ανύπαρκτες αίθουσες και 30άρια τμηματα που βάζουν ωστόσο "πρώτα το μαθητή" (ποιον από όλους, άραγε;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ανώνυμε δυστυχώς όλα αυτά είναι υπεκφυγές. Μπορούμε αν θέλουμε και οργανωθούμε. Τα λεφτά φτάνουν. Τα τμήματα δεν είναι 30αρια, στα λύκεια είναι πολύ μικρότερα. Ήδη τα άθλια βιβλία έχουν ακυρωθεί στην πράξη. Μπορούμε να φτιάξουμε σημειώσεις, έχουμε το διαδίκτυο. Η αρχή μπορεί να γίνει, αρκεί να υπάρχει θέληση και συνεργασία. Αυτοοργάνωση. Βέβαια δεν θέλει το ΚΚΕ, αλλά αυτό έιναι μια άλλη συζήτηση. Σε μια χώρα που ως κράτος δεν μπορεί και δεν θέλει, οι πολίτες έχουν τον πρώτο λόγο. Οι Αριστεροί πολίτες έναν παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα 30άρια τμήματα θα λειτουργούν από Σεπτέμβρη, ειπε η υπουργός - μάλλον δεν έπιασες το υπονοούμενο το σχετικό με το σλόγκαν "πρώτα ο μαθητής". Στο Λύκειο που υπηρετώ εγώ τα τμήματα ειχαν φετος 27 μαθητες (αν και ο διευθυντης ειχε τη διάθεση να μειωσει τους μαθητες, δεν επαρκουσαν όμως οι αιθουσες. Από Σεπτέμβρη, μας ανακοινωσε, θα αυξηθει ο αριθμός των μαθητών ανα τάξη). "Στην πράξη" δεν μπορεις να ακυρώσεις κανενα βιβλιο του Λυκειου, για πολλούς λόγους. Δεν ξερω για το ΚΚΕ, αλλά εσύ δε φαίνεσαι και πολύ μέσα στα πραγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. φίλε leo
    Εγώ δεν είμαι εκπαιδευτικός αλλά νομίζω πως αν όλα ήταν αποτέλεσμα φιλότιμου, καλών προθέσεων κλπ θα είχε αλλάξει όχι μόνο η εκπαίδευση αλλά και ο κόσμος ολόκληρος.
    Γιατί από τις προσωπικές μου συναλλαγές με δάσκαλους, γιατρούς και γενικά όσους δουλεύουν στο κοινωνικό κράτος, ας το πω έτσι, έχω δει πως οι περισσότεροι δουλεύουν με μεράκι κάτω από αντίξοες συνθήκες. Όμως η κατάσταση παραμένει παντού άθλια. Εσύ έρχεσαι να δώσεις στους δασκάλους δυνατότητες που εκ των πραγμάτων δεν έχουν και δεν τους δίνονται.
    Ο δάσκαλος που θα ξεφύγει από τα στερεότυπα θα κυνηγηθεί πρώτα απ όλα από τους γονείς.
    Δεν είναι κάτι που το υποθέτω. Το έχω ζήσει με το παιδί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ Λέο
    Με το θάρρος ενός συναδέλφου που και το blog σου έχει διαβάσει, αλλά και σχόλιά σου έχει διαβάσει σε άλλα εκπαιδευτικά ποστ θα ήθελα να σου γράψω μερικά λόγια.
    Συμπάθησε με αν σε πικράνω. Πικρές μέρες ζούμε όλοι μας.
    Στο προηγούμενο ποστ του καλώδιου αναφέρθηκα σε σχόλιο σου στην αριστερή στρουθοκαμήλου όπου εμφανίστηκες για το θέμα της αποχής Διαμαντοπουλικότερος της Υπουργού. Το Υπουργείο βρήκε θέμα στον τρόπο πληρωμής, εσύ όχι.
    Σήμερα γράφεις στο όνομα των << αριστερών πολιτών>>...
    Με πιο δικαίωμα αλήθεια;
    Οκ. Ήσουν κάποτε στο Ρήγα, γράφεις. Σήμερα με σημαίες και ταμπούρλα στο blog σου ακολουθείς το εγχείρημα του Κουβέλη. Νομίζεις πως αυτά σου δίνουν το δικαίωμα να αναπτύσσεις τόσο συντηρητικές απόψεις στο όνομα της πολύπαθης αριστεράς;

    Και ως Λέο εξίσου κατανοητός είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μετά από πολλά χρόνια δουλειάς ο μοναδικός στόχος που έχω είναι να μπορώ να κοιτάζω τους μαθητές μου στα μάτια χωρίς να ντρέπομαι. Στο Λέο αυτό σίγουρα φαίνεται λίγο και βάζει τον πήχη πολύ ψηλότερα. Δεν νομίζω όμως πως είναι αυτό που προκάλεσε αντιδράσεις. Είναι πως τεχνοκρατικές απόψεις που ακούγονται και γράφονται χρόνια από παντού ντύθηκαν "επαναστατικά" και δεν τους ταιριάζει. Η φράση του Λέο : (οι δάσκαλοι να βγουν στις τάξεις και στις αυλές και όχι στους δρόμους) θα μπορούσε θαυμάσια να γραφτεί και από έναν κομματικό σχολικό σύμβουλο. Αυτή ακριβώς η αποσύνδεση από αφετηρίες και προορισμούς είναι ο τεχνοκρατισμός. Βέβαια ο Λέο τα πιστεύει και τα παλεύει και αυτή είναι και η διαφορά στην όλη ιστορία. Αλλά για όνομα Λέο...
    Ούτε επαναστατικά είναι ούτε αριστερά. Και δεν είναι και απαραίτητο να είναι.
    Κούρασα πάλι...
    Πάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. tania
    Και όμως η άθλια κατάσταση μπορεί να αλλάξει αρκεί να ενωθούμε και να προσπαθήσουμε οργανωμένα. Αλλιώς τι; Τι να περιμένουμε από τους κρατούντες; Το τίποτα; Αλλιώς θα αφήνουμε τα παιδιά αβοήθητα περιμένοντας το λαό να ωριμάσει και να ανατρέψει την κατάσταση και να φέρει πάνω ποιους; Αυτή η ηττοπάθεια είναι που οδήγησε το κίνημα στα σημερινά αδιέξοδα.

    Πάνο
    Το τεχνοκρατικές απόψεις από που το συνάγεις; Κάθε άλλο, μιλάω ενάντια στο σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα αλλά μιλάω και για δουλειά για προσπάθεια να κρατηθεί η δημόσια παιδεία στη ζωή. Αυτά σας φαίνονται δεξιά και συντηρητικά, ενώ αν ζητούσα γενικά να φύγει η κυβέρνηση και νάρθει ο σοσιαλισμός θάταν αριστερά; Και στο φινάλε δεν με νοιάζει τι είναι. Αρκεί να βοηθούν τα παιδιά να πάρουν μια στοιχειώδη μόρφωση και να πάνε παρακάτω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θανάση
    Δεν μιλάω στο όνομα καμιάς Αριστεράς και κανενός Κουβέλη βέβαια. Το αν διαφωνούμε πολιτικά δεν έχει να κάνει με το συγκεκριμένο. Εκεί έξω υπάρχει πρόβλημα και προτείνω κάποιες λύσεις. Εκτός από τη μετά θάνατον ζωή, δηλαδή το σοσιαλισμό, έχετε να προτείνετε κάτι συγκεκριμένο; Απλά αρνούμαι ρε παιδιά την απραξία και την στείρα καταγγελία. Το ξέρω δεν αρέσει γιατί το άλλο έχει και λίγο δουλειά παραπάνω και στο δημόσιο όποιος δουλεύει είναι μαλάκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ Λέο
    Ή εγώ δεν γράφω κατανοητά ή εσύ δεν με κατάλαβες.
    Δεν πειράζει όμως. Αρκετά καταχραστήκαμε ένα χώρο που προοριζόταν για συζήτηση άλλου θέματος. Άλλωστε ο τρόπος που γράφεις με δεύτερο πληθυντικό στο πέμπτο από τα πέντε σχόλιά σου, φανερώνει πως δεν κατάλαβες ούτε τι λένε και οι υπόλοιποι μιας και μας ομαδοποιείς όλους.
    Μιλώντας αποκλειστικά για τον εαυτό μου παρακαλώ να με εξαιρέσεις από αυτό που κατάλαβες.
    Τέλος η ιδιότητα που γράφεις στην τελευταία πρότασή σου δεν αποδίδεται μονάχα σε όσους δουλεύουν πολύ στο δημόσιο.
    Την καλημέρα μου, ή καληνύχτα αν προτιμάτε, σε όλους.
    Πάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αγαπημένοι φίλοι
    Ασχολήθηκα στις δύο τελευταίες αναρτήσεις με την αποχή (ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΩΝ)στα ΒΚ, επειδή ένα τόσο σοβαρό θέμα πέρασε στο περιθώριο με μία μονοδιάστατη ανάγνωση του είδους: "ομηρία υποψηφίων". Πρόκειται βέβαια για μια γενικότερη αντιμετώπιση όλων των αντιδράσεων και κινητοποιήσεων τον τελευταίο καιρό. Με μπροστάρηδες κάποια ΜΜΕ οι επιπτώσεις των παραπάνω στο κοινωνικό σύνολο γίνονται απαγορευτική σημαία. Το μόνο που θέλω να πω είναι πως είναι ...συγκινητικό το ενδιαφέρον των "Πρετεντέρηδων" για την κοινωνία και πως με γεμίζει θλίψη η συμμετοχή μέρους της αριστεράς σε αυτή την Ιστορία.
    Η αποχή έγινε αφορμή να συζητηθεί όχι μόνο η μεγάλη μείωση των αμοιβών, αλλά κυρίως η προσπάθεια του Υπουργείου να εξαπατήσει τους εκπαιδευτικούς. Δοκιμάστηκε σκληρά όμως η αξιοπιστία και η αξιοπρέπεια "ημών των ιδίων".
    Ελπίζω στο άμεσο μέλλον να έχουμε καλύτερες επιδόσεις.
    Όμως:
    "Μην αμελήσετε, πάρτε μαζί σας νερό
    Το μέλλον μας έχει πολύ ξηρασία." (Μ. Κατσαρός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βέβαια, όπως συμβαίνει συχνά σε θέματα Παιδείας, η συζήτηση έφυγε από τον αρχικό της άξονα και μετατοπίστηκε στο ρόλο του εκπαιδευτικού στο σημερινό σχολείο.
    Ο οποίος όντας το πρόσωπο που παρουσιάζει το ανάπηρο σύστημα Παιδείας στην κοινωνία, είναι πολύ εύκολο να πιστωθεί όλες τις αμαρτίες και να του ζητηθούν όλες οι ευθύνες.
    Θα συμφωνήσω με την Τανια πως οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δουλεύουν με ευσυνειδησία και αβοήθητοι. Όμως αλίμονο! Αυτό δεν φτάνει για να αλλάξει την εικόνα. Η πολύ δουλειά είναι απαραίτητη αλλά όχι η μοναδική προϋπόθεση φίλε Λέο. Χρειάζονται πολλά άλλα που δυστυχώς δεν περνάνε από τα χέρι μας. Όταν λέμε πως ΜΟΝΟ με τη δική μας δουλειά μπορούν να αλλάξουν όλα είναι σαν να ζητάμε το λογαριασμό και δεν έχουν κανένα πρόβλημα να μας τον στείλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιάννης Μπαλωμένος (Μαθηματικός)26 Ιουνίου 2010 στις 11:44 π.μ.

    Αν ρωτήσουμε τη Διαμαντοπούλου για τις δαπάνες ρης Παιδείας μάλλον θα πει πως είναι μικρές αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Από τότε που φοιτητές φωνάζαμε 15% για την παιδεία όλοι τα ίδια λένε.
    Βρέθηκε ο δάσκαλος φυσικής Λέο να μας πει πως "Τα λεφτά φτάνουν" και να δηλώνει και "αριστερός".
    Αν ήταν εποχή για χωρατά πιθανόν απλώς θα γελούσα. Δεν είναι όμως.

    Να μην ξεχάσω τα συγχαρητήρια μου στους διαχειριστές για τις αναρτήσεις της αποχής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό που δεν άκουσα είναι προτάσεις. Τι προτείνεται φίλοι μου για την Παιδεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να αντιμετωπιστεί (όπως εξάλλου η Υγεία, το Ασφαλιστικο κλπ κλπ) με σοβαρες, μακροπροθεσμες κεντρικες πολιτικες. Σίγουρα όχι να επαφίεται στον πατριωτισμό του καθενός που προσπαθεί να επινοησει τροπους να αντεπεξελθει στα χιλιαδες προβλήματα που αντιμετωπίζει, αβοηθητος, χωρίς επιμόρφωση, χωρίς υποδομές, με ξεπερασμενα προγραμματα, σε σχολεια που εχουν μεινει από καθε αποψη 40 χρονια πίσω. Απορω ειλικρινα τι δεν καταλαβαίνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το θέμα δεν είναι να ετεροκαθορζόμαστε με απαντήσεις σε γραφικούς τύπου Λέο.
    Πρέπει να βρούμε τρόπους να απαντήσουμε στην πολιτική ΕΕ και ΔΝΤ. Η αποχή από τα βαθμολογικά είχε όλα τα χαρακτηριστικά της από κάτω οργάνωσης και ήταν καλή για αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φίλε Θανάση
    Θα ήταν καλύτερα να διατυπώσεις την άποψή σου αποφεύγοντας χαρακτηρισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή