χάνουμε καθημερινά χρήματα, δικαιώματα και άλλα. ας μη χάσουμε και την αξιοπρέπεια μας...
Η αποχή των εκπαιδευτικών από τα βαθμολογικά κέντρα έχει σχεδόν καθολική συμμετοχή και δε γίνεται, όπως ισχυρίζεται η κυρία "δια βίου μάθησης", για να πληρωθεί η διόρθωση ενός γραπτού με το μυθικό ποσό του 1,5 ευρώ.
Γίνεται γιατί μερικοί άνθρωποι, σε αυτές τις μέρες που μας ζητάνε να τους δώσουμε τα πάντα για να ...σώσουμε την πατρίδα, αποφάσισαν να κρατήσουν τουλάχιστον την αξιοπρέπεια τους. Για να γίνω λίγο πιο σαφής, δείτε τι κάνει και η "πατρίδα":
"Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Ι. Πανάρετος είχε δημοσιοποιήσει στις 26 Μαΐου, όταν η ΟΛΜΕ είχε ανακοινώσει αποχή από τις βαθμολογήσεις για την Παρασκευή 28 Μαΐου, μιαν άλλη Υπουργική Απόφαση υπογεγραμμένη από τον ίδιο με σαφώς μικρότερες περικοπές σε ορισμένες αμοιβές και διατήρηση στο ίδιο ύψος τις αμοιβές των επιτηρητών και βαθμολογητών. Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ, δείχνοντας καλή πίστη ανέστειλε την αποχή από τα βαθμολογικά κέντρα, παρά το γεγονός ότι η διαδικασία υπογραφής της ΚΥΑ δεν είχε ολοκληρωθεί."
(από την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ στις 9/6)
Η επιστολή που ακολουθεί είναι του συναδέλφου Σταμάτη Θεοδώρου, δημοσιεύτηκε στην alfavita και βάζει (μερικά μόνο) πράγματα στη θέση τους:
σύνδεσμοι της ανάρτησης:
"Έχω βαρεθεί αυτές τις ημέρες να εξηγώ σε φίλους, μαθητές, γονείς ακόμη και σε συναδέλφους εκπαιδευτικούς, ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από τα Βαθμολογικά Κέντρα δεν είναι αποχή μόνο των βαθμολογητών αλλά είναι αποχή όλων των συναδέλφων που εμπλέκονται στις εργασίες των Βαθμολογικών Κέντρων κι έχω βαρεθεί επίσης να διαβάζω τις κατά καιρούς δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας και τα άρθρα των εφημερίδων που συνεχίζουν να μιλούν για αποχή των βαθμολογητών από τα Β.Κ ….Τυχαίο…Δεν νομίζω!!!Ξαναγράφω για άλλη μία φορά και απευθύνομαι κυρίως στις κυρίες και στους κυρίους αυτούς που αποκαλούν εαυτούς δημοσιογράφους και γράφουν ένα σχετικό (αλλά παντελώς άσχετο) άρθρο σε κάποια εφημερίδα ή σε κάποιο blog, στο οποίο είτε λόγω άγνοιας είτε γιατί εξυπηρετούν «κάποια συμφέροντα», συνεχίζουν να μιλούν για αποχή βαθμολογητών….και για μείωση αμοιβής από 2,10 ευρώ σε 2,00 ευρώ…Σε όλα τα Βαθμολογικά Κέντρα της χώρας εργάζονται (εκτός από τους βαθμολογητές) και
- Δεκάδες άτομα, ως Υπηρετικό Προσωπικό (καθαρίστριες-επιστάτες)
- Χιλιάδες εκπαιδευτικοί, ως Επικουρικό Προσωπικό
- Εκατοντάδες εκπαιδευτικοί, ως Γραμματείς
- Εκατοντάδες εκπαιδευτικοί, ως Μέλη-συντονιστές βαθμολόγησης
- Δεκάδες Πρόεδροι
- Εκατοντάδες εκπαιδευτικοί, ως επιτηρητές Φ.Α.
- Εκατοντάδες εκπαιδευτικοί, ως Γραμματείς Φ.Α.
Σε όλους λοιπόν τους παραπάνω αναφερόμενους εκπαιδευτικούς, που απασχολούνται στα Β.Κ. η μείωση της αμοιβής τους αγγίζει το 40% !!! και πρέπει να καταλάβετε επιτέλους κυρίες και κύριοι δημοσιογράφοι και λοιποί ενδιαφερόμενοι δύο πράγματα:1ο Αν ήταν βαθμολογημένα όλα τα γραπτά των πανελλαδικών εξετάσεων, από τους βαθμολογητές των οποίων την αποχή επικαλείσθε συνεχώς, σε καμία περίπτωση ΔΕΝ μπορούν να εκδοθούν αποτελέσματα αν όλοι οι προαναφερόμενοι δεν «βγάλουν τα μάτια τους» στην καταχώρηση στους Η/Υ των βαθμολογιών και στους πολλαπλούς ελέγχους, δουλεύοντας ατέλειωτες ώρες για 8,60 ευρώ την ημέρα!!!2ο Όλοι οι παραπάνω αναφερόμενοι εκπαιδευτικοί δεν απέχουν από τα Β.Κ. μόνο για οικονομικούς λόγους αλλά γιατί υπερασπίζονται την αξιοπρέπεια τους και δεν ανέχονται πλέον τον εμπαιγμό και την απατεωνίστικη νοοτροπία της ηγεσίας του ΥΠΔΒΜΘ.Καταλάβετε λοιπόν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ότι το πρόβλημα ΔΕΝ είναι οι βαθμολογητές αλλά όλοι οι υπόλοιποι που αναφέρθηκαν….κι όσο για τα περί μεταφοράς γραπτών σε άλλα Β.Κ. που λειτουργούν…και άλλες διάφορες απεργοσπαστικές αηδίες, αν γνωρίζατε στο ελάχιστο τις διαδικασίες λειτουργίας ενός Β.Κ. θα καταλαβαίνατε ότι πρόκειται για σενάριο επιστημονικής φαντασίας..!!!Γι αυτό κυρίες και κύριοι «δημοσιογράφοι» σταματήστε να εκτίθεστε κι αν δεν ξέρετε δεν είναι κακό να ψάξετε και να μάθετε ώστε να είστε αντικειμενικοί στο έργο σας….γιατί αν δεν κάνω λάθος, αρχή της δημοσιογραφίας για κάθε άρθρο ευρύτερου κοινωνικού ενδιαφέροντος είναι η έρευνα…κι όχι οι δηλώσεις του εκάστοτε Υπουργού."
18-6-2010Σταμάτης ΘεοδώρουΕκπαιδευτικός
Etsi einai ... polu sosta ta lete ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειάζονται τέτοιες αναρτήσεις φίλε μου. Γιατί η κοινωνία μας ποτισμένη με την ματαιοδοξία : ας μπει το παιδί μου Πανεπιστήμιο και ας…. είναι εύκολο να συνταχθεί άκριτα με το Υπουργείο. Ένα Υπουργείο που εκτός απ’ την προσπάθεια να τη βγάλει ακόμα πιο τζάμπα, δέκα κορόιδα να δουλέψουν με 3 και 60 θα βρούμε σκέφτηκαν, προσπάθησε να κερδίσει χρόνο κοροϊδεύοντας με τρόπο προσβλητικό ακόμη και για μικρά παιδιά. Ας βγουν τα αποτελέσματα και ας πουν ό,τι θέλουν μετά. Ποιος θα τους ακούει;σκέφτηκαν…
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα όμως που λογάριαζαν χωρίς αυτή την έκρηξη αξιοπρέπειας που ξεκίνησε με αυθόρμητες αρνήσεις σε κλήσεις στα βαθμολογικά και έφτασε μέχρι τη συνήθως βαρήκοη ΟΛΜΕ.
Για μένα είναι το πρώτο ηχηρό όχι στις μέρες που μας κυβερνάει η τρόικα.
Πάνος
Αδελφέ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν οι καταστάσεις ξεκαθαρίζουν τότε πέφτουν οι μάσκες και η ανάρτηση σου βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση.
Την καλησπέρα μου !!!
Καλώς ήλθες στην παρέα μας fs
ΑπάντησηΔιαγραφήφίλε Πάνο
Βλέπω πως γνωρίζεις το θέμα.
Καταλαβαίνεις λοιπόν πόσο δύσκολο είναι να ανατραπούν παγιωμένες βεβαιότητες της κοινωνίας.
Σε αυτό προφανώς ποντάρει και το υπουργείο.
αδελφέ Run Boy Run
Καλημέρα. Βλέπεις τι ζόρια τρβάμε εδώ στην "πατρίδα"
Να μας σκέφτεστε... -:)
Για ποια ματαιόδοξη κοινωνία λέτε βρε παιδιά όταν οι επιθέσεις ξεκινάνε από μέσα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείτε εδώ :http://aristeristrouthokamilos.blogspot.com/2010/05/5.html στην αριστερή (όνομα και πράμα)στρουθοκάμηλο.
Η ανάρτηση στο τέλος αποκηρύσσεται από τον συντάκτη της (δηλώνει παραπληροφορημένος !!!) αλλά στο μεταξύ έχουν προλάβει να τα χώσουν μερικοί.
Ανάμεσά τους και ένας δάσκαλος φυσικής, όπως λέει, που αποδεικνύεται Διαμαντοπουλικότερος της Υπουργού. Δεν υπάρχει κανένα θέμα γράφει, εκεί που μερικές μέρες αργότερα το ίδιο το Υπουργείο θα αναγνωρίσει πως είχε κάνει θέμα και θα αλλάξει την απόφαση !!!!!!
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ;;;
@ Θανάση
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνοίγεις ένα μεγάλο θέμα που είναι μία ξεχωριστή και μεγάλη συζήτηση. Αυτό θα μπορούσε να γίνει και χωρίς την αναφορά σε ανθρώπους που δεν έχουν τη δυνατότητα να απαντήσουν.