οι μαθητές μας ας είναι σε σχήμα π. Πολλά τα πλεονεκτήματα αυτής της τοποθέτησης , κυρίως γίνονται μία απαιτητική ομάδα . Ο π επιπλέον ως αριθμός , είναι ένας διάσημος άρρητος ( όχι το μέτρο των ρητών). Και ακούγεται έτσι ευκολότερα , το γιατί ; (απαραίτητο) Ακολουθούν η αιτιολογική ( αν ποτέ βρεθεί ) και η εγκλητική , κομμάτι δυσκολότερη . Απλός σαν σχέδιο ο δρόμος , δύσκολος ο τερματισμός. Ας σουλατσάρουμε όμως στα π των παιδιών μας . Να ακούσουμε , τα σημερινά γιατί.
Με τα παιδικά μας γιατί , θρέψαμε και μεις. . Ίσως είναι μία ευκαιρία να ξαναρωτήσουμε, γιατί ; και να ψάξουμε απαντήσεις.
Δε βρίσκω το Μικρό μονομάχο στο utube για να βάλω λινκ... οι αναγνώστες του blog καλούνται να το ξεθάψουν μόνοι τους και να το ξανακούσουν! Προσεχτικά: καίει...
ΑπάντησηΔιαγραφή